Αρχική

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Στον γάμο συμβαίνουν πολλά



Τα ψέματα που περνιούνται για αλήθειες είναι πάρα πολλά. Μέσα στο γάμο συμβαίνουν πολλά, στην κρεβατοκάμαρα περισσότερα.
Αλλά οι κάμερες δεν μπορούν να μπουν, αφού πρόκειται για προσωπικά δεδομένα! Μόνο μερικοί την κάνουν κρυφά ή λένε ότι την κάνουν κι από αυτούς είμαστε αναγκασμένοι να αντλήσουμε υλικό ψευτιάς.

Τι συμβαίνει ή δεν συμβαίνει όταν ακουστεί το «μπαμ» της εξώπορτας, που αποκλείει τους μέσα από τους έξω, που παραφυλάνε να εντρυφήσουν σε λεπτομέρειες;

  -
«Η σύζυγός μου μπορεί να καταλάβει πώς ήταν η μέρα που πέρασα, χωρίς καν να ρωτήσει».
Ξέρει πόσο ανίκανος είμαι και δεν περιμένει απολύτως τίποτα! Μετά το πρώτο βήμα, είναι βέβαιη πως θα κάνω το δεύτερο και το κάνω! Ό,τι κι αν κάνω, στέφεται μονίμως από αποτυχία! Ξέρει εκ των προτέρων το αποτέλεσμα και μου το λέει με κάθε ειλικρίνεια! Το φαντάζεται, το βλέπει, το διακρίνει στο βαρεμένο μου βλέμμα.
Μην το κάνετε θέμα! Εξάλλου, αν κάποτε σας αγάπησε, σας αγάπησε ακριβώς γιατί είχατε αυτήν τη σταθερότητα! Ήξερε τι έπαιρνε! Δοκιμασμένα πράγματα.
 
-«Καθόμαστε συχνά και λέμε τα ευχάριστα πράγματα που έγιναν την ημέρα που πέρασε».
Για τη φίλη μας που βρήκε άντρα, για τα παιδιά της γειτόνισσας που είναι κανιβαλάκια! Τα άλλα τα συζητώ με την ερωμένη που με βρίσκει εκκεντρικό και εξαιρετικά ενδιαφέρον!

-«Η σύζυγός μου σπάνια γκρινιάζει. Γιατί έχει πάρει όλα όσα την αφορούν πάνω της, σε βαθμό να μην με αναγνωρίζει».
Έχει παραιτηθεί από απαιτήσεις και προσδοκίες, γι΄ αυτό είτε υπάρχω είτε όχι, ένα και το αυτό. Είναι σαν να ζω μ΄ ένα φάντασμα: εμένα!

-«Η γυναίκα μου αποδέχεται την κριτική»...
... γιατί δεν της δίνει σημασία! Δεν μετακινείται από τις θέσεις της ρούπι, όσο κι αν φωνάζω να με ακούσει. Στο τέλος θα γίνει βαρήκοη και θα ‘χει δικαιολογία!

 -«Της αρέσει να μοιραζόμαστε τον ελεύθερο χρόνο μας».
Δεν με αφήνει να πάρω ανάσα χωρίς να την ενημερώσω για το μέγεθος της διαπλάτυνσης του στέρνου μου κατά την εισπνοή, την ποσότητα του αέρα που θα παραμένει στους πνεύμονές μου μετά την εκπνοή.

-«Η καθημερινή μας ζωή είναι γεμάτη από ενδιαφέροντα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε μαζί»...
... όπως, να απλώσουμε τα πλυμένα ρούχα, να δούμε σήριαλ στην τηλεόραση, να κανονίσουμε τι θα κάνουμε με την παραδουλεύτρα που καθαρίζει κι έρχεται όποτε θέλει, να σημειώσουμε τι πρέπει να ψωνίσουμε.

-«Σπάνια διαφωνούμε για το πότε και πώς θα τιμωρήσουμε τα παιδιά μας».
Συνήθως, τα βαράμε κι οι δυο μαζί βάση συγκεκριμένου σχεδίου. Όχι πολύ έντονα, για να μην αναστατώνουν τη γειτονιά, όχι πολύ επίμονα, επειδή μετά κι αυτά παιδιά είναι βαριούνται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου