Αρχική

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Ξέρεις ποια είμαι εγώ


Είμαι κάποια με την οποία ζεις μαζί κάθε μέρα! Κάποια που θέλει ότι καλύτερο για σένα!
Ουσιώδης για την ζωή σου! Γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείς να ζήσεις...

















Αλλά δυστυχώς δεν σέβεσαι ότι σου δίνω.
Εάν σου δίνω αυτή την ωραία σκηνογραφία, γεμάτη χρώματα και αφθονία, γιατί μου επιστρέφεις αυτά;







Γιατί ενώ εγώ σου δίνω ζωντανές δημιουργίες...














...εσένα σου αρέσουν αυτοί; Γιατί, ενώ σου δίνω ζωή μου επιστρέφεις Θάνατο;






Δεν σου αρέσει το σκηνικό;





Γιατί μου επιστρέφεις Θάνατο;



Αυτή την κληρονομιά θα αφήσεις στα παιδιά σου;


Κάνε κάτι για Μένα, για Σένα και για τον Καθένα μας. Αν δεν το κάνεις εσύ, τότε Ποιος;
Αν δεν γίνει τώρα Πότε;






Σ’ Ευχαριστώ..!


 Σ’ Ευχαριστώ..!


Η Φύση…!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου